Varför?

Varför tar det sån tid för mitt kära hår att växa????
Jag vill ha långt eller längre hår nu!

Andra kroppsdelar behöver man minsan inte önska att de ska växa...
det bara händer av sig själv...
och hur kul e det liksom?

Dagens har gått i städningens tecken!
Ikväll är vi bortbjudna så jag e precis klar!

Har försökt göra något med håret...så ikväll blev det krusat...hahah...



Imorgon ska jag in och flyta 7.30-12.30...en  liten lagom tur så en söndags förmiddag.
Imorgon kväll blir det middag hos svärföräldrarna då svärfar fyller 72 år.
Nä minsann dax att se så övriga familjen oxå är redo att åka.

Ha en skön lördagskväll
Kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Haha! Så rätt! Det är alltid fel saker som växer och lägger ut;).

PÅ måndag skall jag klippa av mitt hår en bit ca 5 cm. Det är för långt nu. Kan skänka lite. Bara att klistra på, haha

Hoppas festen blev bra!

/ Kram Suss

2011-09-18 @ 06:00:22
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/
Postat av: susanne

Haha! Så rätt! Det är alltid fel saker som växer och lägger ut;).

PÅ måndag skall jag klippa av mitt hår en bit ca 5 cm. Det är för långt nu. Kan skänka lite. Bara att klistra på, haha

Hoppas festen blev bra!

/ Kram Suss

2011-09-18 @ 06:00:50
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0