Hårdrocksfest = dubbel 40-års fest!

I lördags var vi bjudan till "gamla" bekanta till Joakim på  40-års fest!
Gamla då menar jag inte åldern utan att de umgicks mycket förr när de gick i skolan och har sen även arbetat ihopa. Nu träffas vi någon gång ibland på såna här roliga tillställningar!

Det var en jätterolig fest, lokalen var utsmyckad i allt man kan tänka sig i rockväg... foton, planscher, flaggor, döskalleljus, mm mm mm...
Det bjöds på god mat,god dricka, trevliga bordssällskap.....
Det blev frågesport...10 frågor om hårdrock....(jag kunde 1)...haha...jag tillhörde nog den delen som öronpropparna var tillägnade åt......( om det fanns någon mer än jag!!!).....
Trots att jag inte lyssnar på hårdrock alls ...så var det en toppenkväll!

Tack så jättemycket för denna roliga kväll Madde och Magnus och så killarna förstås...Sebastian och Jonathan!

Kvällen till ära fick det bli ett rockkort till paret!


Kommentarer
Postat av: susanne

Va! MISSADE du hårdrocken;);)

Vilket fint kort du har gjort...duktig du!

/ Kram Suss

2011-09-16 @ 10:17:39
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0