Klassfoto!

Idag ska barnen blir fotade till skolkatalogen...

Funderade på när man själv skulle bli det!
När jag själv gick i sexan...tror inte det fanns nån tanke på annan hårfärg, smink, speciella kläder osv...


Ni ser ju själva....konstig snedlugg, sur som fan, sneglande på något annat än fotografen....hahaha
Överlag är här ju ingen som är speciellt utmärkande i klädsel osv.....

Och nu i dagens moderniserade värld...Isabelle färgade håret igår...(jaja jag hjälpte henne), kläder har testats, smink ska på, håret plattas och sen fluffas!!!!! hahaha....

Vilken skillnad det är på mig som sjätte klassare och min dotter som sjätteklassare....

Så här blev Isabelles hår....

innan...                          efter...
   

Jag tyckte inte rött först men hon gav sig inte....
men när det nu är klart så tycker jag hon passar bra i det!

Ja minsann...tillbaka till tvättstugan

ha en skön vecka!

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej!

Dagens unga är nog mera " framåt" än vad vi var på våran tid...Dom känner nog igen begränsning. Ser att du har " häcken" full oxå, haha. / Kram Suss

2011-11-07 @ 08:33:31
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0