Jobbehelg

Då tillbringar man det mesta av helgens timmar på  jobbet!
Från fredag 13.00 till söndag 21.00...lite sovtimmar in emellan förstås...men det känns som man bosätter sig där.

Såg Ni Kvällen är din på tv4 ikväll???



Jättebra program, med bra programledare, fina medverkande...mycket snyft och snörvel i soffhörnan!

Jag visade Alexander sen efteråt att jag minsann hade 3 av Martin Stenmarks skivor....
Svaret blev då...han e ju inte ens snygg!
Mitt svar: Amen han sjunger ju bra...
Svaret igen...inte ens det ...

Haha...tur att smaken är delad.

Ikväll är det vårfest i byn...tyvärr blev det inget i år pga jobbet.
Men eftersom vi bor granne med festlokalen så hör vi ju ändå lite av musiken...
både för och nackdel...jag som strax tänker krypa ner...
Men som vanligt somnar jag väl direkt jag lagt boken åt sidan..hihi.

Nä minsann...till alla er som firar lördagskväll...ha det så härligt!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0