Bok och bak!

Ledig idag!
På riktigt enligt schemat...haha...

Dagen idag har bestått av bakning...2 bröd och 70 bullar ...vet inte hur många bullar det finns kvar med 2 barn i huset..hihi.

är inne i en period där jag läser hela tiden..eller när tioden finns!
Så idag har jag läst mycket mellan bulljäsningen...

Har hittat en ny författare som jag läst några böcker av nu...


Mycket bra!

Läste ut en av dessa idag och började på nästa...



denna läste jag ut oxå ....

som sagt jag e inne i en läsperiod just nu...
Har börjat på en ny Danielle Steel bok nu ikväll som jag fick när jag firade födelsedagen....Amazing Grace...säkert lika bra som alla de andra 73 som jag läst av henne....

Nä minsann...nu har jag inte tid med detta mer!
Ha det bäst!
Kram kram




Kommentarer
Postat av: AnnaE

Nu fick jag några bra boktips!

Tack! :)



Jag gillar Kajsa Ingemarssons böcker

men den sista(Kommer inte ens ihåg

va den heter) är inte alls som hennes

andra böcker..Trög i början liksom..



Kram Anna

2011-05-04 @ 20:36:30
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Mimmi

Sv: Tack så jättemkt för din fina kommentar!! Ha en toppenfin torsdag:) Kram ♥



2011-05-05 @ 08:38:35
URL: http://mimzzan.blogg.se/
Postat av: susanne

HEJ IGEN!

Skoj att du hänger på, haha!

Datorer i all ära, men när det inte fungerar så är det allt skit...;)

Bullar!!! Får gärna sända mig en sändning. Min frys börjar gapa tom igen efter julens stora bakvecka, haha.

Ha en fin dag idag! /Många kramar Suss

2011-05-05 @ 10:47:47
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0