Mysig förmiddag!

I förmiddag har jag varit på fika hos Erika. Rebecca och Måns också.
Det var ganska så längesen vi träffades så det var en del att ventilera!
Mysigt hade vi det...söta som socker är de båda tjejejrna:)

Rebecca kommer snart tillbaka från mammaledigheter....(augusti) och vill håller tummarna för att Erika får semestervikariat hos oss.
Vi behöver minska "åldersgränsen" på kollegorna.
Jag är för tillfälligt yngst 32 år.....och det e ju inte så ungt.
När Rebecca kommer sänker hon den med 4 år...alltid något....haha....

Nä minsann nu ska jag njuta av vårsoeln...det e synd att det blåser så bara !
Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Haha! Trodde jag hamnat på FEL blogg!

Snyggt! Jag som tycker vi har många bilar, haha ( 3 st) på upp farten;)

Det är som sagt underbart här , men det är innomhus aktiviteter som gäller fram tills jag åker till jobbet. Hoppas på återbäring för din del...:)

/ Kram Suss

2011-03-24 @ 12:16:32
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0