Härlig vår!

Igår em fick jag vårkänslor!
Ut i trädgården och klippte ner allt "prydnadsgräs" och hängsälgarna fick sig en  omgång!

   

När man letar så finns det liv under allt det vissna...

 

Det var så härligt väder!
Innan middagen så åkte jag till Bäckan med min vän Maria och tog en runda där i skogen...
det var så skönt!
Och vi fick prata om allt och ingenting utan att nån störde!
Underbart!

Idag är det inget strålande väder direkt!
När jag lämnat barnen 7.15 på bussen så hämta jag upp mamma och körde till Willys i Ystad.
Behövde allt!

Dagens skörd!
Och jag kan lova er att det går inte in ens ett litet baconpaket i frysen!
men nu har jag middagen avklarad för 1 månad framåt!

Nu ska jag bege mig mot jobbet...måste tanka på vägen också!

Men jag önskar er en underbar helg...hoppas att det blir lika fint som dagen igår!


Jag vara bara tvungen att köpa några blommor!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Vad vackert!

Bara för info så snöade det här igår. Det blev alldeles vitt. Och det ligger fortfarande kvar, haha. När skall detta släppa....



tycker att F-kassan har strulat länge nog. Deras omorginasition borde vara klar nu. och allt skulle flyta på bättre....



Ha en bra dag! / Kram Suss

2011-03-28 @ 12:32:08
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0