Härlig helg= Vårkänslor!!!

Igår var solen framme och det var 6 grader ute! Härligt!

Isabelle och jag tog tag i kaninburarna. (Alexander inne med feber).
Undertiden som jag rensade ut allt kaninbajs som suttit fastfruset i vinter så var kaninerna ute i koppel och i buren på gräset. Så härligt!

Isabelle skällde på dem för att de inte löd henne...men det e ju inte så konstigt att de var prilliga!
Tänk ett halvår i buren och sen bli utsläppta på gräset!!!!!!!
Då hade jag oxå gjort precis vad jag själv velat...haha!


Sötnos!


Troy

Troy blev totalt brun om nosen som han grävde i sörjan på marken...

Plutten


Alex


Idag är det sköndag...har fixat lite hemma och ikväll ska jag jobba extra på en annan avdelning....

Ha det så skönt ...
Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Det låter skönt. Man kanske skulle flytta längre ned på kartan?? Om inte annat för att våren kommer tidigare till er i Skåne land, haha

HIHI! Dom små liven tyckte väl det var skönt att få sträcka ut på benen...

Hoppas du fick det bra på den andra avdelningen?? / Kram Suss

2011-03-07 @ 00:59:29
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: susanne

Att vara allergiker kan nog vara väl så besvärligt. Tur att jag inte hat någon allergiker i familjen, jag som älskar snitt blommor på bordet. Brukar alltid köpa hem en buket i slutet av veckan. Hoppas din dag blir skön i den "skånska" värmen, haha. Här uppe blåser det kallt idag och - 4 grader, hm! / Kram Suss

2011-03-09 @ 08:04:06
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: jess

huuu så söta!!!

2011-03-12 @ 12:39:26
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0