Hänt i veckan

Hej hopp!
Var visst ett tag sen sist!

I onsdags var jag iväg och fick bort mina sista knutor ( för tillfälligt)....en på låret och en på ryggen....BORTA!!!!! FINNS INTE MER!

Efter operationen bar det iväg till Ystad Spa för planeringsdagar med jobbet!
Någon timme i en spaavdelning först med gott att dricka och tilltugg....tyvärr inget bubblande med nya stygn i benet!
Vi blev bjuda på 3-rätters meny på Store Thor i Ystad....sen när vi kom hem däcka vi allihopa...vi var så proppmätta...
Torsdagen kom en kille som hette Stefan Bengtsson som hade lite uppgifter/övningar åt oss...berättar inte mer om det då övriga personalgrupper ska göra likadant!
Men det var roligt!
Sen blev det lunch på Lite Mer....
Sen genomgång av nya pärmar till jobbet!
Hemfärd vid 16.00.

I fredags jobbade jag heldag.

Lördagen bjöd på en runda till Ystad för att fylla på matförrådet.
Stannade till hos mamma och pappa..träffade lille William som går själv nu..har gjort ett tag men jag har inte träffat honom på lite!
 William på mammas gåband...
Min bror och hans sambo har även sålt sin lägenhet och lagt bud på ett hus som de fick!
Grattis grattis!

När jag kom hem blev det storstädning av tvättstugan...då pannan i onsdagskväll fick spel och sotade ner allt!
Så vi har tvättat väggar, hyllor, tvättat om alla kläder, lakan osv som låg där så fint... detta tog hela lördagen. Bytte gardiner och höll på.
På kvällen var vi hos min syster med familj....Emmy fick en present...vi kunde inte vänta tills vi ska fira henne...
Vad tror ni hon tyckte om denna?

Den blev så klart omtyckt!!! Vi snickrade ihop den tillsammans sen sov dockorna Anna och Patrik skönt!

Idag, söndag har jag fortsatt min storstädning...barnens rum...det rök ju in där också.
Så de har fått nystädat, nybäddat, om möblerat, nya gardiner osv...så fint så!
Övriga huset fick bara en sväng med snabelsugaren...orkade inte mer och det var dax för kvällsmat!

Joakim har målat sovrumstaken där uppe 1 gång idag....
Isabelle ville färga håret...

Före:   


Efter:

Det blev jättefint på henne!

Nä minsann nu ska jag gå och kolla min kolasås...
Joakim och Alexander har namnsdag idag (Joakim, Kim)...så vi ska mumsa på lite maränsviss till kvällsfikat!

Ny vecka imorogn...
ha det bra alla!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: susanne

Haha! Ser att det finns mer än bara jag som har FULLT upp på dagarna. Det är knappt så att man hinner att andas....:):)Men man lever bara en gång, så det är bäst att passa på att leva fullt ut;)



Arbets scheman! Ett kapitel för sig. Det är så lätt att säga ja, när ansvarig frågar om byten. Man vill ju att det skall fungera....Men ibland kan man förbanna sin snällhet.....Men det får väl gå!



Ha en bra dag Maria!

/ Kram Suss

2011-03-21 @ 08:37:52
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Isabelle<3

Tack mamma för att du tycker om min nya frissa!

2011-03-21 @ 15:17:53
URL: http://gladsaxbellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0