Fågeln är ute!

Joakim hörde för nån dag sen att en fågel var i ventilationsröret som går till fläkten i duschen.
Jag hörde inget då men idag när jag varit ledig har det varit ett jäkla liv på den!

Så när Joakim kom hem blev det operation: få ut fågel!

Försök 1: Joakim skruva av fläkten i taket i badrummet, var bered med en påse, lös lite med en ficklampa...men inget hände!

Försök 2: Joakim upp på taket och körde ner en vattenslag i röret för att skrämma ut fågeln till mig i bardummet i påsen..gick inte!

Försök 3: Joakim på taket med en kompressor, Alexander startade luften i garaget och jag i badrummet med en påse för hålet....Det blåste så in i så jag märkte inte om fågeln kommer eller inte! Väntade lite och tog tag i påsen och kastade ut den genom fönstret...
EN STOR JÄKLA KRÅKA !!!!!!!!!!!!!!!!




Usch och fy...dammsugaren fick fram med sig igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0