Det bara flyter på!

Som jag nog berättat innan så har vi sagt upp Alexanders plats på fritids from 1 juli.
Han går hem de flesta dagar och fixar det galant!
Så skönt!

Idag åkte Isabelle med en kompis hem så han var själv hemma mellan 13.30-16.30.
I söndags hade vi lite marängsviss eftersom killarna i huset hade namnsdag då...tror jag sagt det med!
men i varje fall...idag när jag tittade i skafferiet så var marängerna och kexen slut som blev över...
Jag frågade Alexander om han visste var de var?...mest på skoj.

Då fick jag svaret...ok jag åt upp det....jag e dum!
Men då sa jag till honom att det var ju bra att han fikade när han var hemma själv ( kanske inte den bästa fikan idag men men)

Undertiden jag pratade med honom så gick han iväg...men kom igen och frågade vad jag sa...
jas sa samma sak igen..
och då får jag till svar:
Jag tyckte du sa att det är bra att jag äter upp det som finns så vi kan köpa hem mer...

HAHA......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0