Årets sista dag i mars!

Har Ni liksom jag sparat era gamla "Mina vänner" böcker, dagböcker osv.
Hittade några nu ikväll och gud va kul det är att läsa i dem...

Jag vill ha chans på....på de flesta står det HEMLIGT!!!!!!!!!!!!! en del har skrivit namnet med i annan ordning på bokstäverna...en har skrivit Conny Månsson(svinsnygg), en har skrivit Helena på  Öland, en kille har skrivit Guess Who ???? men hjärtan...haha...

Min högsta önskan: att få va frisk, att få en häst, en fågel, en stereo,...här e buden många!

Jag vill bli: frissa...blev sjukgymnast, hästskötare...blev lärarinna och kör taxi ibland + egen affär,hunduppfödare, affärsbiträde, lantbrukare....haha...han e bankman, lärarinna, fotbollsproffs i Italien...blev polis, flygkapten,militär lastbilsförare...ja inte så fel kör lastbil.

Haha..dettta var riktigt kul att sitta och läsa!



Hittade även min bok med samlade dikter...båda egna och andra!



har Ni skrivit dagbok?
Jag har gjort lite från och till och dessa ligger också i en gadrob....har tänkt flera gånger att jag skulle slänga dem, men det är ganska kul att ta fram och läsa lite i ibland....vilka värdsliga problem man hade på den tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ja, imorgon är det då 1 april!
har Ni något bra aprilskämt på lager?
Jag är urusel på aprilskämt! Kommer aldrig på något bra och om jag skulle göra det så avslöjar mitt flin skämtet innan det är påkommet!
Typiskt mig!

Ha det bra och gå nu inte och bli lurade imorgon!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: susanne

Om man skrev dagbok??? NATURLIGTVIS!!!!

Den åkte fram varje kväll...Och där i skrev jag allt. Så den var " Topp hemlig", haha, Hade den i en låda i gaderoben ( och det visste väl alla):)

Och visst hade man "stora" problem, typ: vilka kläder man skulle ta på sig för att han med stort "H" skulle se en, Eller proven, eller att man var osamms med sin bästis, haha. Men just då var dom STORA...



SV: JA, tuvan växer i min trädgård. Den kommer ifrån Eksjö. Det är en annan bild som pryder min frammsida...

Är ledig i helgen, skönt! / Kram Suss

2011-03-31 @ 23:51:49
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: jess

tänk att jag slängde allt det där när jag flyttade hemifrån, gissa om jag ångrar mig...

2011-04-04 @ 12:54:29
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0