1 mars!!!

Idag har jag tagit tag i mitt liv! HAHA...

Bestämde mig innan att efter sportlovet...med mycket kakor och mums så skulle jag komma igång med träningen igen! Var ett tag sen...man har så många ursäkter!

Men det är inte för att någon annan påpekar att det behövs..utan det är jag som själv bestämmer över mitt liv och hur jag vill ha det!!! Så det så!!!

Så imorse efter att jag lämnar barnen på bussen så körde jag in på Frsikhuset...1 timmes träning...det var så skönt!
Där var tillfixat sen sist jag var där...nymålat och lite flera redskap som fick testas....( som jag sa för er som är lite flitigare...det var ett tag sen jag var där...) Har kanske varit målat ett tag nu...haha!!!!!

Efter det belönade jag mig med 10 minuter i solariet också....

Och nu känner jag mig som en helt nu människa...kanske inte riktigt....


Nä minsann...en dusch skulle inte sitta helt fel nu...luktar båda svett och solarie..HAHA...
ha en underbar tisdag allihopa...det tänker jag ha!
Ska jobba i em och kväll
Kram kram





Kommentarer
Postat av: susanne

Visst skall man ta tag i sitt " liv" när man själv vill. Det skall ingen annan bestämma. MEN ibland kan man kanske behöva en " push" i rätt riktning:):)

Och själv klart behöver man en belöning. Och den behöver ju inte alltid vara något man kan hugga tänderna i, haha.



Tittade mig i speglen imorse! Tyckte precis att jag hade fått muständer, hahaha

Ha det så bra på jobbet. / Kram Suss

2011-03-01 @ 17:20:29
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0