Vad dålig man e´ på detta!

Har inte riktigt tid med detta känner jag.
Barnen har nu sommarlov...de njuter, sover länge och allt som hör till!

Själv har jag 11 arbetspass kvar på 3 veckor till semestern!

På ovanvåningen går det framåt....tapeteringen är påbörjad, vi fick väggarna i tv-rum och hall putsade för några veckor sen och nu målar jag för fullt. Nu är det bara 1 vägg kvar i hallen som ska målas en gång till!

Så ni kan ju kanske ana hur här ser ut hemma i övriga huset...jag hinner inte riktigt med det vanliga..städ, rabattrensning osv...jaja...det får bli när det blir.
Vill bli klar där uppe i sommar så att vi äntligen kan flytta upp!!!!!!!!

Nu ska jag försöka hitta något att ta mig i kväll när vi ska på fest...skulle spelat brännboll innan idag men vädret tyckte inte så....men festen blir av...kul!

Ha det bra tills vi hörs igen!
Trevlig sommar alla semesterfirare och icke semesterfirare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0