Jobbat,jobbat,jobbat!!!

Då var helgen över....jobbat fredag kväll, heldag lördag och delad tur idag!

Vi har helmysiga fredagskvällar på jobbet. Eler helger ska jag säga.
Jag jobbar på en demensavdelning med relativt pigga (men dock inte alls klara) boende.
De gillar att sitta uppe på kvällarna och se på underhållning på tv...just nu då Let´s Dance...
det blir kommentarer om för korta klänningar, så dansar man väl inte osv osv...

I lördagskväll var vi inne på Pizza House med ett par kompisar..."mannen" Johnny fyllde 35 år i veckan så vi åt lite gott ihop. Kalas blir det längre fram.

I dag var jag ledig mellan 12.30-16...och då var vi på kalas ...svärmor fylla år....så det blev smörgåstårta och annat mums! Sen back to work igen!

Har haft en sånt fruktansvärd skallebank hela helgen....så det är så skönt att helgen är klar jobbad.

Nu ska jag inta soffan...
Ha en skön söndagkväll!
Jag tror att min slutar mycket snart!
Sov gott

Kommentarer
Postat av: rebecca

naw, saknar myset på jobbet!

2011-01-17 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0