Ingen mygel här inte!!!

Efter jobbet idag körde jag till Ystad för att handla den sista födelsedagspaketen åt Isabelle och även inhandla mat till lördagens festlighet!

När jag var klar på Willys...självscanat och allt nerpackat..så skulle jag bara ha hjälp med pantkvittot och iväg...men  men....då vad det avstämning...eller vad fan det heter!

jag kollade min handkontroll...1530 kr...

packade upp alla varorna på bandet åt kassörskan och inväntade summan...haha 1530....det visste jag väl...inget mygel här inte!!!!!!! Sen var hon på väg att glömma mitt pantkvitto så jag fick säga ifrån...lite billigare ...

Kassörskan tyckte synd om mig att det skulle bli just jag när jag handlat så mycket...men men...det är ju inte de som bestämmer det...

Tror Ni det finns någon som vågar stoppa på sig utan att scanna in varan????
Jag hade aldrig vågat...

Ikväll har jag packat in Isabelles paketer.....

 det är den runda där bak som är DEN!!!!

Imorgon blir det städa och baka mm till lördag...

Ha det härligt alla!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0