...

Sitter med världens skallebank...har pinat mig hela dagen på jobbet oxå!
Ganska så jobbigt när man ska va vänlig och snäll och tillmötesgående i alla lägen...

Isabelle har fått en knäpp här hemma...springer och jagar Alexander och hotar med att kramas..haha..de är ganska roliga att se på. Alexander försöker fixa på sitt rum, bäddat rent osv och så kommer hon och skriker...KRAMAS!!!!!!! HAHA....mina fina....

I helgen var jag ledig..så skönt!
Fredagkvällen var lungt....Joakim var iväg med några kompisar, åt pizza osv. Själv var det lungt med Let´s Dance. Gillar Bagge, Weise och Rybak.

I lördags var vi och fixade lite reglar och andra doningar till hyllorna i förrådet...har ingen aning om vad de heter!
På kvällen var vi hos ett par kompisar...vi träffas typ ca 2 ggr om året ( hemma hos varanann, annars möts vi så klart i skolan, scouter osv)...och då har vi så mycket att prata om och det är så mysigt! 7 timmar bara försvann!
Isabelle tycker det e jättekul också eftersom deras ena flicka är i hennes ålder...hon tycker att de andra vi umgås med "har för små barn"!

I söndags var min bror Martin och hans Josse här en stund. Isabelle och jag bakade men innan det var klart fick de åka...han skulle sälja sin bil.
Istället bjöd vi in Joakims ena kusin med sambo eftersom de precis stannat till uppe i verkstan hos Joakim. Det var oxå en mysig em-kväll för vi har inte träffats på länge länge.

Nä minsan nu ska jag titta lite på guldbaggegalan...tror jag det var som gick ikväll.
ha det bäst alla!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas huvudvärken är borta idag!

Det var verkligen kul att träffas i lördags. Som sagt 7timnmar, det gick jättefort. Förstår att Isabelle tycker det är kul att träffa Emma som då är i hennes ålder. Det skiljer ju endast 6månader på dem. Vi är ju i samma sits, att de kompisar vi träffar mest har ju också yngre barn så då kan Emma ibland också tycka det är lite tråkigt.

Ha en bra dag Maria! Kram

2011-01-25 @ 07:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0