Digitalkamerans fördärv!!!

Jag har suttit ett par dagar och gått igenom foto..har inte framkallat åt barnen sen 2007!!!!
Gissa om det tagit tid.

Nu har jag sorterat osv så för 2008 ska jag "bara" framkalla 398 foto var...
och 2009 är det en liten nätt summa av 514 st.

När jag väl ska framkalla så får jag gå igenom dem och se igen för de behöver ju inte ha tusen foto av varandra.... så det blir väl några mindre!

Men tänk när man hade sin vanliga kamera och tog sin rulle med 24 eller 36 foton. Det var något kort vid varje tillfälle sen var det bra!
Nu kan man ju för F-N ta 20 foto av samma sak...och blir de då bra allihopa så är det ju "synd" att radera!!!!!

Bara som när vi var i Tingvalla och skulle se Scotts för första gången....350 foto...sen dog batteriet...tur var väl det!!!!!

Nä...tacka vet jag den gamla hederliga kameran....haha....men så måste man ju inte framkalla alla heller!!!

Hur har ni det med foto?
är ni lika crazy som mig?????

Kommentarer
Postat av: susanne

Haha! Det dära känner jag igen:P

Det blevlätt några hundra första gångerna man såg dom grabbarna. Har lugnat ner mig betydkigt nu nör jag tar kort. Suddar medesamma om något kort blir " skit",,/ Kram Suss

2011-01-20 @ 23:02:09
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är roligt med foto! Jag beställer fortfarande foton som jag sätter i fotoalbum. Det blir ju en hel del foto på ett år. Det vill jag inte vara utan!

2011-01-21 @ 16:00:36
Postat av: rebecca

hahaha jag e oxå väldigt crazy med kameran, och d blir ännu mer nu med systemkameran.

Oooh ja, tänk när vi fotade dem, helt galet egentligen. Hihi

2011-01-21 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0