Barnens fest!

I lördags firade vi barnen!
Vi blev inte riktigt så många som vi skulle men det var huset fullt ändå!
Mysiga vänner har vi kan ni tro! Och de var en lyckad kväll.



  

Igår var vi i Malmö på Entre´...barnen shoppade loss för sina födelsedagpengar.
Det blev många fynd..speciellt för Isabelle.

När vi kom hem hade Alexander feber och har fortfarande 39 grader..så idag vabbar man.
Men jag har fått en hel del gjort 5 maskiner tvätt är tvättade, strykningen klar, dammsugit, fått undan disken....Alexander och jag har läst ut en bok....

ja...ibland går det av bara farten.
Nä minsann nu ska jag bära upp lite lådorna på ovanvåningen...Joakim har satt upp hyllorna i förrådet...de ska bara skruvas fast oxå...sen kan jag fixa på plats där!
Så skönt!
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0