Årskrönika 2010

Januari


 Vi började sätta takpanel på ovanvåningen

  Det blev tillfälle för lite skridskoåkning på Gyllebosjön

 Mina fina!


 Isabelle fyllde 11 år

Februari


 Alexander testade skidåkning...

blev kanske inte helt lyckat!

   Snö

Sportlov med bad, bio, skridskoåkning mm


Mars


  Det gick framåt!

 Lilla söta guddotter Emmy fylla 2år


  Farmor fylla 85år

 Isabelles kanin Ida dog ca 8 år gammal

April


 Jag blev faster för första gången, lille William föddes den 8:e
 Hela familjen

 Jag var på studiebesök på Lottehemmet i danmark..mycket intressant

 Dansgala i Malmö med Maria och Marina...

   bla Scotts och Danne Stråhed spelade

Maj


   Utflykt till Forsemölla

 Majbål med scouterna

 Min bästa vän Helena blev mamma till en flicka Maja...söt som socker!

  Isabelle hade dansavslutning med stor föreställning på Grand...jätteduktiga!

Juni

Vi hade halsfluss x många....

 Skolan slutade

  Besök på Borrby strand

 Det knallar på....

 Midsommar

  Stranden

 Bytte frisyr

 Fixade till på Spinneriet

Juli

  Smedstorps marknad

  Bad i S:T Olof

  Allsång i Brunnsparken

  Williams dop där jag blev en av faddrarna

 Date i Hamnen

  Arvingarna i Kulla

 Fullt ös med Perikles i Kulla

  Spackling av ovanvåning

Balkongen är helt klar

Halsfluss IGEN

Jag fick ett hemskt besked av en kompis...

   Scotts i Kulla

   Semester Kolmården

Augusti

  En tripp till Ullared med barnen, mamma och Monica

  Grisfest i Dungen
 Skola igen

 Dörrarna på plats där uppe
Kräftskiva

September

  Majas dop där vi blev faddrar åt denna lilla goa tjej

Oktober

Höstfest i Gladsax

 Halloweenfest med jobbet

November

  Österlen lyser på Spinneriet

 Mormor fylla 85 år

 Sötnos flyttade in!

Jag tränar byns luciatåg

 Snön kom tidigt i år!!!!!! Bussarna var inställda en hel vecka nästan...

December

  Tatuering nr 2

 Ny frisyr igen

Julbord med jobbet

 Pepparkaksbak med Emmy coh Monica

  Nobelfest i skolan

 Luciatåget gick i Medborgarhuset

 Alexander fylla 9 år

 Lilljulafton var vi insnöade och kunde inte fira jul med min familj

 Julafton tog vi pulkorna och gick till svärföräldrarna för att fira...

Det var en annorlunda jul då vi inte var utskottade på 3 dar...maten började tryta i kyl och frys...
Nyår firades hos Helena och Oskar...efter jobbet 16-21


Nytt år ...nya möjligheter!


Kommentarer
Postat av: susanne

Ledigheter går alltid så fort över..undrar om det fattas några timmar på dessa dygn???:):) / Kram Suss

2011-01-07 @ 22:31:39
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0