Jag lever....

vet inte riktigt vad jag gjort sen sist!

Jo Idolturnen var kanonbra!!!!!!!
Isabelle helnöjd...

sen har jag jobbat, jobbat, jobbat extra 2 dar och jobbat mina egna pass...så lördag till fredag blir det nu!!!!
Skönt att vara ledig i helgen!

En underbar, fin människa lämnade jorden natten som gick!
En boende på jobbet...därför som jag jobbat x-tra...suttit vak!

Man har ganska många tankar och funderingar i omlopp idag kan jag lova!
Hon var så fin där hon låg...nattpersonalen hade gjort henne så fin...såg nästan ut som första gången vi såg henne...i sina favoritkläder!!!!
Ja.....som sagt mycket tankar!

Det får bli ett längre inlägg imorgon kanske!
Hade lite tankar att skriva med är för trött för att få fram dem...

Ha en skön torsdagskväll....

Klockan är bara 20.15 men Isabelle har redan lagt sig...Alexander har gjort sig i ordning och jag ska oxå krypa ner nu och läsa ut min bok...
14 år till salu....
en verklighetsbaserad bok en en tjej som blir våldtagen och sen fortsätter med prostitution för att staffa sig själv.
En mycket gripande bok!

Go natt


Kommentarer
Postat av: susanne

Sv: Tack så hemskt mycket!



Ja, det snurrar alltid tankar när "någon av brukarna" dör. Det blir lite personligt fast det inte skall vara det. Man blir lite sorgsen och börjar att fundera runt livet. Att det trotts allt är ganska kort. Se nu till att vila dig efter detta " mastodont" passet! / Kram Suss

2011-02-10 @ 22:04:34
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: rebecca

naaaaaw! min lilla tantelanta!



VI MÅÅÅÅÅÅSTE träffas snart, va lääääängesen nu mju, men vet du, jag är tilbaka på jobbet om 6 månader, längtar faktiskt. åtminstone för att jag får träffa dig och jobba med dig,,, mycket hoppas jag....................



ha det bäst underbara du, och njut av helgen



puss och kram på dig

2011-02-11 @ 11:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0