Fynd!

Jag har ju helt glömt bort att visa mitt fynd som jag gjorde på Entré!

 

69 KR...Vad tycker ni?



Sen fick jag dessa av mannen! Jättesköna

Iem/kväll har jag fixat håret..lite ny färg...det var i stort behov!!!

  
Kände mig lite grå och trist..precis som vädret!
Ville ha lite färg till imorgon...IDOL......

Men först ska jag jobba...det e ju bara 8 dar sen sist!

Jag har läst ganska mycket nu när vi varit hemma sjuka....just nu läser jag Michael Nyqvist - När barnet lagt sig...köpte jag på rean på Entrén det oxå!



ha en skön fredagkväll...jag ska återgå till boken...bara 40 sidor kvar...sen Let´s dance...
har Ni någon favorit?

Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Har faktiskt inte sett ett enda avsnitt denna gången:(

Hoppas ni tillfrisknat i familjen:)

Skorna snygga, MEN skulle jag sätta på mig dom lär jag bli 1,90, haha. Det känns lite blåsigt att vara så lång.....Ha en bra lördag! / Kram Suss

2011-02-05 @ 12:36:36
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: susanne

Har faktiskt inte sett ett enda avsnitt denna gången:(

Hoppas ni tillfrisknat i familjen:)

Skorna snygga, MEN skulle jag sätta på mig dom lär jag bli 1,90, haha. Det känns lite blåsigt att vara så lång.....Ha en bra lördag! / Kram Suss

2011-02-05 @ 12:36:54
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: jess

tack söta du =)

2011-02-07 @ 19:24:43
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Martin

Tjusigt ! Säg till om du vill låna böcker, jag har två bokhyllor som är knökfulla, har bla "När barnet lagt sig" den var ganska bra, d.v.s jag kommer inte ihåg mycket av den så den kunde gott gjort bättre intryck hehe !

2011-02-10 @ 14:55:10
Postat av: Maria

Ja martin det var ju den jag skrev att jag läste....eller du menade att du oxå läst den???

Jag lånar gärna nån bra bok som du rekommenderar, men har 5 st som ligger olästa än så det är lungt än så länge.

Kram brossan

2011-02-10 @ 20:20:54
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0