13 december LUCIA!!!


Idag har jag varit i kyrka och sett på skolans luciatåg...
Isabelles klass!!!
Tyvärr, tyvärr, tyvärr så var Isabelle sjuk och kunde inte vara med.
Mycket trist!

Det var ett jättefint tåg med alla tillbehör...
 lucian med tärnor, lilla nyår och tomtar, pepparkaksgubbar och stjärngossar!

Jättefina låtar och mycket vacker sång, både solon, stämmor osv.

Jag filmade det så i em har Isabelle och jag sett där här hemma.

Nu ikväll var det egentligen föreställningen där släkt och vänner fick komma,
men vi får ju hålla oss hemma!
Jag hoppas att de får det bra och tjänar in mycket till skolresan:)

Nu kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej Maria!

Jag tror det var på Tv1 eller Tv2

luciafirandet gick på :)



Kram

2011-12-13 @ 20:41:16
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0