11 december


3:dje advent....hjälp nu e det snart jul!

Idag har vi varit en sväng hos Elna Jolom på Glashyttan....jättefina saker,
givetvis hittade jag den dyraste vasen...67 500 kr....!!!!!!!!!


Familjens spexare var igång när vi kom hem...

Nu ikväll har byns LUCIA-tåg haft sin uppvisning!
Jag var så nervös så jag trodde jag skulle kräkas....

Men helt utan anledning....11 st superhärliga flickor 2,5 till 12 år....
Gud va de var duktiga, alla låtar satt som en smäck och verserna läste de utan att tveka.



Min fina lucia (vill inte lägga ut bilder på de andra barnen)

Innan jag gick hem kom grannen och påpekade...DETTA GÖR DU OM NÄSTA ÅR!
Ehhhhh....det hande jag inte tänkt.....ehhhhhh....måste tänka!!!!!
Så vi får väl se vad som händer, men det e ju ett helt år till dess!!!!!
Tur jag har haft Jossan till hjälp!

Nu soffläge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0