Tjuvstart!

Ikväll kunde jag inte hålla fingrarna i styr längre!!!!!!
Blommor och krukor på plats i sovrummet.
Isabelles gardinstång från nedanvåningen plockades ner och Joakim fick skruva upp den i sovrummet där den nu hör hemma. Så mina fina gardiner är på plats.
Lampan i sovrumsfönstret är på plats.....taklampa....
Lampor i tv-rums fönstret uppe.
Isabelles lilla fönster har en blomma och lampa, tror att gardinstång och gardin också åker upp ikväll...Isabelle springer i hasorna på Joakim där uppe nu och tjatar så jag tror det blir gjort!
Alexander har redan säng, taklampor och en stor golvlampa vid föntret....

Joakim tyckte inte riktigt att vi skulle....men jag kunde inte hålla fingrarna stilla längre...
Han har det inte lätt han...först tjatiga jag och sen Isabelle på det!!!

Kommer foton senare, kanmerabatteriet var slut!
TYPISKT!!!!!

Ha en trevlig lördagskväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0