Skolstart!

Då var det dax....skolstart!
Isabelle börjar i sjätte klass....undrar vart de andra året tagit vägen?!?!
Och Alexander börjar i fyran med ny lärarinna och allt!
Lycka till !!!




Då är barnen lämnade i skolan.
Isabelle försvann som ingenting!
Alexander däremot....det gör ont i en mammas hjärta, man såg hur han försökte göra sig osynlig.
Han är så osäker på sig själv och ville bara försvinna!
Det går säkert alldeles utmärkt när de kommer igång, men jag var tvungen att köra fortare än jag tänkt för jag fick så ont i magen av att titta på honom...stackars kille! 
Av erfarenhet vet jag att han klarar det bättre utan att jag står och glor på honom! Han fixar det mesta bara han kommer igång. 

Nä minsann nu ska jag och mannen äta frukost...6 timmar alldeles ensamma nu....för vi har ju fortfarande SEMESTER!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: susannes

Ja! Vart tar dom " små" barnen vägen???

Visst känns det bättre att lämna barn, vart det än är. Om dom tycker det är roligt..

/ Kram Suss

2011-08-17 @ 16:08:21
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0