Fina vänner!

I efermiddags var jag hos min arbetskamrat Mia och hälsa på nytillskottet Rasmus!

  
Mia och Rasmus    Rasmus               Mia och samuel

Med på fikan var Madde, Erka, Rebecca och Susanne + några av alla barn vi har.

  
Rebecca och Måns      Susanne, Erika och Engla   Madde, Ellen och Elias

Vi hade en jättemysig fikastund tillsammans. Pratade mycket gamla minnen, skitsnack och annat som man måste ventilera när man inte träffats på ett tag.
Detta måste vi göra om snart igen!
Tack för i em mina söta vänner.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men vilka tjusiga kort Maria.... Jag ser ju inte ett dugg gammal ut o dubbelhakorna syns väl inte så mycke.... :) Tur för dig att du är så go så jag kan bjuda på de! :)

2011-08-19 @ 16:01:14
Postat av: susanne

Vad skönt när " snacket" bara flyter trotts att man inte ses dagligen.

Ha en fin kväll!

/ Kram Suss

2011-08-19 @ 17:31:13
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja håller med er flickor...och Dui ser inte gammal ut, bara ennyblivit fin mamma!

Kram på er båda!

2011-08-19 @ 18:40:00
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0