Vabbar!

Idag är båda barnen hemma med huvudvärk, hosta och så.
Så då får jag ju lite x-tra tid at få lite gjort!

I fm tog jag tag i projekt 1: städa i friggeboden

Före:
  

Efter:
  

Det blev ju lite bättre i varje fall.

Sötnos trivs ute i sin bur.
Idag fick jag vända huset för när Plutten kom ut i buren vid sidan om försökte hon klättra mellan nätet och huset...klämrisk!
Det är ganska kul att titta på dem. Plutten hoppar och skuttar för att ställa sig in hos henne. Hon sitter och retas och sen klättar hon upp på taket på buren och tittar ner på honom. Jag hittade en stubbe som hon har i buren nu så hon kommer både upp och ner från taket! ( det är ju bara ett provisoriskt tak än så länge men men)


Här har vi madamen...

I em tog jag tag i projekt 2: putsa fönstren på utsidan! Blev precis klar innan det började regna.



Sen har jag fixat lite med papper. Isabelle klass ska sälja kakor och tjäna in lite pengar till klassresan. Så det har jag pysslat lite med och fixat.
Sen ikväll är det Majblommeutdelning på scouterna.
Så jag får köra dit och hämta ut blommor till henne, nu när hon varit hemma från skolan.

Stackars släkt, vänner, grannar, arbetskamrater....det är de som råkar ut för allt barnen säljer!

Nä minsann nu är det dax för lite ögondroppar till lille Troy...han e så duktig när man ger honom dem...sitter helt lugnt och fint! Duktig kanin.


Ha en skön kväll.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: rebecca

hej du! Vad är d för kakor Isabelle ska sälja? E d likadana som Alexander sålde? Jag köper gärna. Kram

2011-04-13 @ 10:33:59
Postat av: Maria

Japp samma kakor!

Kram

2011-04-13 @ 18:02:36
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: susanne

Nu måtte du väl ha drabbats utav "vår energi"!

Du får ju massor gjort och jobb där emellan, haha.

/ Kram Suss

2011-04-14 @ 15:01:43
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Röja e bra! :)

2011-04-16 @ 20:48:18
URL: http://Aesblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0