Shoppingrunda med resultat!

Idag begav vi oss allihopa till Kristianstad för lite shopping.
Alla 4 behövde nya vårjackor, Isabelle och jag nya skor....sen lite annat smått också...
Det e ganska kul när man hittar det man vill....

Mina fynd:
  Skopunkten...ta 3 betala för 2...
så dessa köpte jag och Isabelle ett par!


 Min nya jacka, skulle även ha en vanlig i tyg men hittade inte nån....

 örhängen från HM

Jag det blev en lyckad tur och nu ikväll är Emmy hos oss.
Vi har ätit tacos, godis, varit på lekplasterna i byn och myst...alla barnen + mannen har somnat, Isabelle i sängen ...övriga på soffan!

Ska fixa till Emmys säng så jag kan bädda ner henne ordentligt!
Ha en fortsatt bra lördagskväll!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0