ÖDE!

Nu har jag jobbat vad jag ska detta påsklov!!!!
Härligt...ledig 4 hela dagar!

Vi ska ha gäster både långfredag och påskafton...så idag efter jobbet körde jag direkt till staden för att handla in lite god mat....
vilket öde!!!!!!!!!!!!!!
Man var ju abslout inte ensam i affärerna!
Det fanns inte de varor man skulle ha, så det blev mer än i affär innan allt var inhandlat!
Men nu är man hemma, middagen är nere och jag tror att jag ska sjunka ner i fåtöljen och läsa i min bok...Butiken på Blossom Street av Debbie Macomber...mycket bra!

Jag önskar Er alla en underbar Påsk...och håller alla tummar och tår för att det blir strålande väder:)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Glad påsk på dig!

Visst är det förargligt att behöva stå i en låång kö, om man bara har slunkit in i en affär för att köpa en grej..Just då kan det nästan kännas att det kvittar, haha!



Vissa har ledigt i fyra dagar, andra jobbar i fyra, haha...Passa på att njuta i det vackra vädret!

/ Påsk kram, Suss

2011-04-22 @ 17:22:31
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0