Ledig dag!

Idag hämtade jag upp lillebror lite i 8, vi köpte bullar och körde hem till mamma. Frukost sen vidare ner till Spinneriet.
Rensade undan sen Martin klippt alla pilar..mycket stora tunga grenar och små lite enklare att transportera!
 Martin har precis varit och kastat lite grenar på det bliviande bålet...kanske

 "utloppsrenan"...jag tänkte rensa denna idag men gav upp efter mycket kort tid..det går inte att dra upp detta för hand...testade även att gräva bort det men nä....en sån jäkla sörja av alltihopa.

 Pappa och Mikael fäller träd för fullt, många döda...men här missbedömde de riktningen en aning!!!!!

 Dammluckorna ska fixas och lagas

Sen var det hem till mamma för lite lunch...
vidare hem och hämta Alexander vid bussen, hem och fixa med kaninerna, köra Alexander till en klasskompis, hämta upp Isabelle på vägen från bussen, hem, lite fika och dusch, in och lämna Isabelle i stan på dansen och köpa biljetter till avslutningdansen!
Börja på kvällsmaten, hämta hem Isabelle, äta och iväg på möte....

Jag bara älskar lediga dagar!


Mina 2 kära i bilen i morse när vi väntade på bussen!

Nu tror jag att det blir sängen...22.13 klockan är mycket för Fru H-B...brukar somna vid 21!!!!!!!!!!!!!!
Sov gott allihopa, en ny dag imorgon med nya saker att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0