Kallad till möte ...

Klockan 16.00 var det dax att infinna sig hos minsta brossan Martin.
Han hade kallat in hela familjen Hernedahl



för ett planeringsmöte inför årets Österlen lyser



De som var nere på Spinneriet 2010 vet hur vackert det var!

Och nu har ordförande Martin samlat in flocken för att få lite hjälp av oss övriga...han har själv fixat och planerat de andra åren...men nu ska vi slå alla våra kloka huvuden ihopa och göra ännu en storslagen kväll....:)
Det ligger ju en hel del arbete och tanke bakom för att genomföra en sån här kväll!

Det kliar redan i fingrarna... tankarna är i gång....gud vad kul det ska bli!
Men det är ju några månader dit än!

Ikväll har vi gjort årets första grillning...gud va gott!
En xider till det och nu körslaget....

Vad pysslar Ni med en lördag som denna?
Kram kram


Kommentarer
Postat av: susanne

Kommmer ihåg vilka fina bilder du hade där ifrån. Kul när släkten kan samlas så dära.

Grillning ute i blåsten??? hihi.

Det har blåst här idag oxå.

SV:

Jobbar som bekannt HELA helgen. Nu skall jag vila några timmar. Sedan iväg igen.

Ha en trevlig helg...

Ps! Jag läser, men det vet du, hihi.

/ Kram Suss

2011-04-09 @ 22:20:44
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-10 @ 14:14:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Martin

Nu är det inte så långt kvar till Österlen Lyser ! Vilken tur vi började planera i god tid !!!

2011-10-13 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0