Internets inverkan....

Ja idag har man då blivit 1 år äldre...så det e ju runt 25 nu!!!!!!

Men vilken kraft internet har!
Idag har det ramlat in mail från facebook om inlägg på loggen.
Jag har fått över 100 grattis inlägg på fb.....det e ju inte sant!!!!!
Visserligen en hel del "vanliga" telefonsamtal också....men internet...vilken slagkraft!!!

Jag tackar och bockar så ödmjukt till alla som tänkt på mig idag, fb, telefonsamtal, sms osv....

Dagen har jag tillbringat med lille godingen William...8.30-15.30 har han varit hos mig.
Vi har handlat mat till vår fest imorgon, köpte lite nytt till krukorna, mumsat gott, vilat middag och busat!
En heldag med skoj och mys!





Trevlig helg allihopa...det tänker jag ha i goda vänner sällskap!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej!



Ha en bra helg! =)

2011-04-29 @ 22:02:43
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0