Alla människor är på Österlen...

Konstrunda på Österlen= MÄNNISKOR ÖVERALLT!

Ska man ut och köra gäller det att se upp!
Det är bilar nästan överallt och är det konstintresserade människor i bilen framför så gäller det att hålla avstånd!
Precis när de känner för det eller ser något som verkar intressant så blir det en tvärbromsning rakt framför näsan på en annan!...som bara glömde handla mjöl igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Typiskt!!!!!!!!!!!!
Jag har några ställer som jag gärna skulle vilja åka och titta in på i helgen, vi får väl se om jag hinner med det!

Svärfar han utställning i sitt garage....smide av olika slag...

 


http://www.bengan.com/gladsax-mek/smide.asp
Gi in och titta, tror inte att alla modeller är med men några....

Barnen är det uppe och "hjälper till"....
Isabelle tog med sina majblommor och har  fått en hel del sålt under dagen...kul!

Nu ska jag återgå till min kakor i ugnen...gäster ikväll och i morgon kväll.
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: AnnaE

Tjohej!



Jag har gett dej en award på min blogg.

Om du vill kan du skicka vidare en award

till 5 st bloggar.



Kramiz

2011-04-24 @ 23:04:50
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0