Ledig tid...

I onsdags var jag och fick synen kollad.
Går ofta med huvudvärk...så jag tänkte att det kanske var synen som förändrats.
Så in där och jo visst den var lite försämrad...men inte så att det skulle innebära huvudvärk...
då skulle värken sitta på ett annat ställe i huvudet och man vaknar inte av huvudvärk pga av synen.

Hon frågade om det var mycket på jobbet, stress osv...
Mitt i prick...
Så hennes råd var drick mycket vatten och vila...

Idag börjar jag jobba 16...
så då skulle jag kunna vila när barnen var i skolan...
men...



jag började dagen här....uppe i förrådet för att slipa och spackla en gång till...




sen har jag stått här....i tvättstugan...tvätta, vika tvätt, lägga in i gardroberna...

Nu har jag hämta barnen....och kört till skolan på jackjakt, lämat Alexander hos en kompis osv osv  ...
VILA....ja... men jag ska bara....

40 minuter sen dax att åka till jobbet...
Blir nog ingen vila idag heller...

Ha en skön helg!
Min ska tillbringas det mesta på jobbet!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va rädd om daj vännen! Försök att vila liiite ibland. Stor kram till daj underbara.

2010-10-15 @ 22:40:47
Postat av: Susanne

Vila! Detta magiska ord, men det är ju lättare sagt, än gjort, hAHA. Det finns ju inte tid till det. Men att ha huvudvärk jämnt låter inte heller som någon " höjdare". Ta hand om dig Maria! / Kram Suss

2010-10-19 @ 05:57:51
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0