Klapp på axeln..haha

Idag jobbade jag till ett!
Körde och fixade en födelsedagspaket innan jag hämtade Alexander vid bussen.
Vidare till Löderup för att hämta mer färg till förrådet och lack till golvet.
Hemåt....Alexander hoppade av ...ville inte åka med till Simrishamn.
Fixade en till födelsedagpaket, fixade dammsugarmunstycke till jobbet och lite gott till ikväll och i morgon kväll.
Sen hemåt igen, fixade lite med Isabelles jultidningar och Pandasaker....
sen upp på loftet...nä det hörs fel nu när det ska bli inrett...så upp på ovanvåningen får det bli!!!
Målade förrådet en gång till... bra det blev.
Vi beslöt att efter min spackling och slipning så målade jag direkt på gipset....det e´ ju bara ett förråd...men det blev faktiskt mycket bra! Över förväntan för att va gjort av mig som inte förstår sig på sånt här!
klapp klapp på axeln...

 

Nu blir det fredagsmys med mannen och sonen. Snart Idol...håller alla tummar för Geir!
Dottern min har jag inte sett röken av sen 7 i morse. Hon åkte med en kompis hem efter skolan och nu är de på Halloweendisco på fritidsgården...ska hämtas kl 22.00.
Usch...de blir så stora fort.

Imorgon ska jag jobba lyxturen 6.45-12.15...sen blev jag ledig på söndag....en arbetskamrat som behövde flyt.Tack tack....
Så imorgon kväll ska vi ha gäster och på söndag ska vi fira mamma.
Lite utdelning av Pandasaker ska också fixas i helgen...sen skulle jag vilja börja på att lacka golvet i förrådet...det är så kul när man ser framstegen.....JIPPIIIII!!!!!!

Nä minsann...
ha en skön helg alla!
Pussen, kramen och klappen

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sv Företagen har en knepig ekvation! Dom vill så gärna att ha höga poäng i" brukarenkäten" men hur sjutton skall dom få det? jag menar: En kund kommer ju mer ihåg vad som gått snett än vad som gått bra, om det kommit in någon ny personal till dom. Och denne i sin tur då inte riktigt vet " alla små detaljer" som gör brukaren nöjd och glad. Och hur skall personalen veta detta om dom inte har fått en bra brevidgång och kunnat registrera allt detta???? Ja, matte har ju aldrig varit min starka sida, hahaha... / Kram Suss

2010-10-22 @ 21:05:08
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Mannen

Fint älskling att du tar tag och fixar! Funderade på att gå upp och måla när jag kom hem 01.30, men behövde sova lite...

2010-10-23 @ 00:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0