Jag lever...

Det var visst några dagar sen...men jag lever...men det e fullt upp.
Joakim jobbar konstant, barnen ska köras hit och dit, läxor ska fixas, mat lagas, kläder tvättas, strykas osv, jobba,jobba, jobba....

Känns som det e mycket nu....men jag vet ...jag har det inte värre än nån annan...så....
men jag har inget kul att berätta....

Jo kanske...i år har jag bestämt att göra julklapparna lite mer personliga...i form av egentillverkade julklappsetiketter...jättekul att fixa med...

Men jag kan tyvärr inte lägga ut dem nu för man vet aldrig vem som är inne och läser...hehe...
ska bli så kul att slå in klapparna och sätta på mina fina etiketter...
jag kan föresten visa mormors och farmors...för de läser INTE här! HAHA...
men fotona är ingen höjdare men man ser ju ändå...







Ja det var de...

I morgon blir det heldag med jobb...sen på kvällen har några kollego ordnat en halloweenfest!!!!
Ska bli så kul...lite dålig uppslutning bara 12 av ca 60!!!!
Men men vi som kommer kan ju få kul!
Troligen ska jag vara pirat..haha!!!
Jag kan nästan garantera att det kommer bilder.

Ha nu en skön torsdagkväll!
Jag tror att jag ska sätta på en julskiva och slå in lite klappar...så sugen på det!!!!!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad fina dom blir. Vilket jobb du lägger ner. Det tar ju på sin höjd 5 min att öppna, haha.



Sv Än finns det tid till Halloween pyntning. Men jag tycker om att titta på det innan, så därför är jag alltid före min tid, haha



Ha en bra kväll! / Kram Suss

2010-10-28 @ 21:35:24
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0