Vill NI se nått kul???

Jag satt och tittade på gamla foton och började skratta när jag såg mina gamla glasögon!!!!
Så nu har jag tagit foton av alla så ska Ni få se hur mode ändrat sig...HAHAHA....


Mina första glasögon som jag fick i femman....ljusblå med små mönster på i olika färger...
inte direkt vackra!


Nr 2: Dessa fick jag i 9:an efter att jag svimmat hos frissat för att jag inter använt glasögonen...


Nr 3: en svart liten kantig variant. Dessa fick jag justerade efter varje gympa pass på gymansiet...


Nr 4: ganska lika de förra men raka.


Nr 5: dessa har jag haft i ca 3-4 år nu....hade varit kul med något nytt...men synen är bra i dessa så det får va så just nu...



haha...jag det har ju blivit lite mindre för varje gång....

Vad tycker NI???
Haha...
ha en skön fredag!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0