Lördag...

Idag har jag jobbat extra...eller byt tur rättare sagt....
Blir ledig nästa lördag när mormor fyller 85 år.

Alexander åkte hem igen igår kväll vid 23.00 från scoutövernattningen....
han var inte alls sugen på att sova över!!!! och så kan det ju va!

Fick ett ryck på jobbet idag...flyttade om och städade i våra bokhyllor...blev jättebra!
Nu kan man faktiskt se vilka blöcker som finns och lätt ta en med sig och titta i!!!!!

annars känns allt lite trist....
mörker, trötthet, ingenting blir gjort...tänkte börja julstäda lite....baka kanelbullar...men inte idag nä...

Det står stilla där uppe....
vill börja tapetsera och se framsteg.....men ...nä ....

Vi vet ännu inte vilka alla blir i personalen på jobbet...hur ska man då kunna se allt positivt och börja bygga upp gruppen???????????????

Just idag känner jag mig bara så NEGATIV...och de e det enda jag får höra här hemma....måste du va så sur!!!!
URSÄKTA MIG DÅ...MEN JAG VILL INTE VA POSITIV IDAG...ORKAR HELT ENKELT INTE!!!

Ha en skön lördagkväll...hoppas inte jag smittade av mig till er med min negativitiet!!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0