♥ Dag 9 – Min tro

Jag är döpt, konfirmerad och gift i svenska kyrkan....barnen är döpta...men mer är det nog inte med den saken...går till kyrkan om det är något speciellt typ bröllop, begravning, nån fin gudstjänst typ lucia.

Jag tror på det som känns rätt inom mig. Det kan vara att tro på mig själv i min yrkesroll, som mamma , som vän osv.

Jag tror att allt som händer har en mening...även om det ibland känns väldigt avlägset att se ljusningen ( tex inlägget ett ögonblick.

Och så tror jag att man måste tro att alla människor är goda....även om man ibland har svårt att tro det...typ mördare, misshandlare osv..

Ja.....det får räcka!

Kommentarer
Postat av: susanne

Nu börjar nedräkningen...1..2...3...4

ända fram till den 24:e...Snön lyser vit på taken, endast tomten är vaken....myspys / Kram Suss

2010-11-30 @ 20:40:40
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0