♥ Dag 7 – Min bästa vän

Detta var ju bara så enkelt!!!!
Behöver jag säga mer...

♥ HELENA ♥


Min barndomsvän Helena!
Vi träffades när vi var små...ca 2 år.
Vi har följts åt genom åren i skolan -förskolan till nian
 gått på scouter, dans och skytte tillsammans.
Vi har gjort allt tillsammmans!

Jag har så många minnen bevarade....
så mycket skoj vi haft och hyss vi hittat på!

Helena var bland de första som visste om att jag var gravid med Isabelle. Helena skulle då börja skolan i Lund och innan hon flyttade ville jag berätta.

När vi sen skulle ha Alexander så var valet självklart att det skulle bli Helena och Oskar som blev gudföräldrar (Till Isabelle valde vi Joakims bästa vän).

Nu när Helena och Oskar fick sin lilla tjej så blev vi gudföräldrar åt henne, lilla Maja!

Ja vi följs åt i livet och träffas och umgås
och gläds med varandra.

Vi har ett vänskapsband som varar för evigt!
Det kan aldrig knytas upp eller klippas av!

Vi har så så så mycket tillsammmans och ska skapa så många flera minnen ihopa framöver...

Du är guld värd för mig Helena...
det hoppas jag att Du vet!


Kommentarer
Postat av: susanne

Sv: Det svängde som bara den, haha! Skoj var det...



Men idag skall jag jobba kväll! Mindre kul:( / Kram Suss

2010-11-28 @ 12:45:22
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0