♥ Dag 5 – Vad är kärlek?

Känslor
Älska
Romantik
Lycka
Evigt
Kramar

Ja vad är Kärlek?
Det är ju så individuellt!
När jag tänker på ordet KÄRLEK så står det för min familj och släkt. Det är Gläjde och Lycka tillsammans med mina vänner och deras barn. Att känna kärlek till andra människor och förstå andra människors känslor. Att ha familjen att värna om. Alla mina riktigt nära och kära vänner som vet det mesta om mig och jag om dem. Att vi kan umgås och finnas till för varandra i alla tider, medgångar och motgångar. Det är nog just i motgångarna som man vet vilka som är de riktiga vännerna....och det är kärlek!

Ja Ni förstår nog mina tankebanor....Det är bara så svårt att få ner en bra formulering på papper!

Kommentarer
Postat av: susanne

Sv: Det var ju en KANON idè. Då kan han dessutom sjunga lite julsånger för oss. Sångröst har han ju, haha. / Kram Suss

2010-11-27 @ 02:31:16
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0