♥ Dag 1- Presentera mig själv.

Jag heter Maria H Bengtsson och är 31 år ...ung!!!
Jag föddes den 29april 1979 i Simrishamn.


Har bott i en liten by på Österlen med mina föräldrar och 3 syskon hela mitt liv...nästan...
På gymnasiet läste jag Barn och Fritidsprogrammet och tog stundenten i juni 1998.


Den 28 juli 1998 flyttade jag från min lilla by till grannbyn och Joakim. Det blev lite vik runt om på  olika dagis.
När jag var 19 år och 9 månder (på dagen) födde jag en liten flicka, Isabelle. Vårt lilla underverk!


Den 12 juli 1999 förlovade vi oss på Peppes Pizzeria i Göteborg...under bordet!
Den 20 december 2001 föddes vår lille prins Alexander.


Efter mammaledigheten bytte jag inriktning och började jobba inom vården. Jättekul! 2005 läste jag till undersköterska och fick fast jobb direkt...skönt!!!
Jag jobbar kvar där än på demensavdelningen och trivs jättebra med jobbet...kunde ju va lite bättre med organisering osv..men men.
Den 12 juli 2008 gifte vi oss ( 9 år efter förlovningen på dagen). Det skulle va ett hemligt bröllop men alla gästerna hade listat ut det...utom våra grannar som var ute i trädgården när blombudet kom med både båge och brudbuket...haha. Bröllopsfesten hade vi i tält i trädgården och vi hade bara bjudit våra allra närmsta vänner och släkt.
Mina intressen är familjen, vännerna, foto, pyssel, dans, böcker, mm mm...

Ojoj..det blev en hel roman!!!
ja detta tycker jag nog är tillräckligt...kommentera gärna och ställ frågor om det är något som Ni tycker kunde varit med!



tack och hej!

Kommentarer
Postat av: susanne

Sv Det kanske skulle kunna vara mitt nästa jobb, haha. Att starta ett bageri. Får man skryta så är jag faktiskt duktig på det:):)./ Kram Suss

2010-11-22 @ 22:07:11
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: jess

haha under bordet?

Ja det av ju nästan värre än oss. Jag satt och kissade och Micke ställde sig på knä framför mig med ringen som blir kvar då man skruvar av korken på en pet-flaska!

2010-11-23 @ 16:07:23
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0