Att omvända trötthet till energi!!!

I morse var jag så dödstrött…satt med min frukost när jag lämnat barnen på bussen. Funderade på om jag skulle ta tag i nått eller bara sitta kvar!!!

Men bestämde mig för att få lite gjort…

Och det måste jag skryta med att det har jag fått.

*   Började sortera papper och sätta in i sina pärmar, skicka lite mail som skulle iväg mm.
*   Sen blev det storstädning av köket…det jag inte orkade med när jag började på det innan i veckan. Så       fint så…julgardinerna åkte upp också...

                          
                                      

*   Sen var det tid för min såpa…Våra bästa år….(brukar titta på den när jag är ledig och har möjlighet)….undertiden strök jag undan alla kläder, manglade och tvättade undan

*   30 min promenad i det ruskiga höstvädret

*   Storstädning av badrummet….lite fix i hyllorna och med blommor, skurning av dusch och allt som hör till. ( sen att övriga huset ser ut som ett krig det bryr vi oss inte om just nu)…
                       

*   Hämta hem barnen 13.30 och 14.15

*   Dags för lite mellanmål och läxläsning

*   Sen gjorde jag biffar av 2 kg färs, skalade potatisen och gjorde såsen till kvällsmaten

*   Sen blev man chaufför…tjejerna iväg på dans kl 17 -18…så in med dem till staden

*   Undertiden de var på dansen så åkte jag och tränade

*   Hämta tjejerna och körde hem för dem

*   Isabelle och jag åt kvällsmat

*   Disken är undan och ugnen rengjord…

Ja så har min dag sett ut i stort….

 Nu tänkte jag sätta mig och inte göra direkt nått mer…tror jag inte i varje fall...okej då en välförtjänt dusch ska jag ta...

Ha en skön torsdagskväll alla.
Kul att se att statisktikmätaren går uppåt och kul att få era kommentarer:)

Kram kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0