Tårar av lättnad!

Har nästan precis pratat med Helena ( som fick barn i tisdags).
Det var en tuff förlossning...vill inte gå in på något eller lämna ut henne här!
Men vi har inte pratat innan, bara smsat med Oskar!
Så idag ringde hon och vi pratade en bra stund...
min allra äldsta och bästaste vän i världen


Nu är allt på rätt väg och det är så skönt att veta...och bara få höra hennes röst...när vi la på så började jag lipa som en liten barnrumpa och jag kan inte sluta...tårarna bara rinner och rinner...men det är ju bara tårar av lycka, glädje, lättnad....nu är familjen Ask 4...och det ska bli så kul att hälsa på dem när de är redo att åka hem!

Jag var inne och shoppade kläder åt lillstumpan idag

Jaja...nu får jag ta och skärpa till mig...Isabelle har dansgenrep i dag 16-19.30 så henne ser vi inte mycket av på mannen födelsedag! Ska bli så kul att gå på premiären i morgon kväll!!!!! High school dance!

Ha det bra alla!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint skrivet Maria. Man kan aldrig visa för mycket hur viktiga ens vänner är. Ha en fin helg. Kram!

2010-05-21 @ 08:14:49
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Maria

Nä vännerna betyder allt! Speciellt Helena som varit min vän sen vi var 2år ca.

Ha det bra du oxå...jag ska jobba hela helgen!

Kram

2010-05-21 @ 08:59:02
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ingen förlossning är ju den andra lik.. Har det då varit " problem " är det nog skönt att få prata med någon som " förstår"! / Kram Suss

2010-05-21 @ 14:07:57
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0