Söndag

Ja så har denna dagen också gått!
Vi hade kaffekalas med släkten kl 13.00...så mysigt så...lugnt och skönt!

När de åkt så röjde jag undan disken osv ....Joakim och barnen var ute i det fina vädret.
Efter kvällsmaten tyckte vi att vi skulle ta en sväng ut...eftersom vi bara har varit hemma hela helgen....så vi körde till Forsemölla ( där Gläjdekällan och de andra filmerna spelats in) och gick en sväng i skogen och vid vattenfallen...så härligt!
Lägger upp lite foton i morgon... är för trött nu!

3 saker som jag är tacksam för idag:
1. Min familj och släkt som varit hos oss idag
2. Solen
3. Den fina naturen som finns runt om oss på Österlen

Nu ska jag in och göra mannen sällskap i soffan...vet inte om han hittat nån film att se..eller sova till blir det nog i mitt fall!

ha det bra alla!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst är det JÄTTE roligt när folk kommer och hälsar på. MEN det är lika skönt när dom har gått, haha ( undrar om jag är otacksam....)/ Suss

2010-05-03 @ 15:45:40
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

jo men visst e det så...det e jättekul men för många dagar....så blir man lite slö



Kram

2010-05-03 @ 21:21:14
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0