Shopping....

Idag har jag varit ledig och mannen tog sig ledig!
Vi körde till Kristianstad för lite shopping.....och kan ni tro ...jag hittade en massa saker...så kul!!!!

   
Alla mina klänningar...lite dåliga bilder men de två första är likadana sen gula bakom den vita är en sån tajt sak att ha under...

   
linne, caprijeans, jeanskjol, leggings och ett par skor.

Ja det blev en lyckad tur detta...barnen fick lite nytt oxå och Isabelle en ny cykel...

3 saker som jag är tacksam för idag:

1. Mannen min som köpte lite av dessa nya saker...tyvärr passade inte skorna han ville köpa...jättesnygga men tyvärr...

2. Denna lediga dag

3. Mina föräldrar som passade barnen efter skolan


Ha en skön fredag kväll

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det är alltid kul att "spendera" lite pengar på sig själv. Annars så blir det ofta barnen som får först. Nu får vi hoppas det blir en FIN och VARM vår o sommar. Ha det bra i helgen. / Kram Suss

2010-05-08 @ 05:52:56
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0