Mors dag!

Fick ett jättefint kort av Isabelle som hon gjort själv ( skrivit med blyerts så det syns inte om man fotar)...
men i varje fall...på framsidan står det:
Va glad att du FINNS!

På insidan står det sen:
Maria
Abslout bäst
Min mamma
Magisk humor
Alltid har du humör

Det med humöret kan ju tolkas som man vill...

På nästa sida står det:
Du gav mig liv
Du skrattar med mig
Du tröstar mig
Du hjälper mig
Du har kul med mig
Min mamma!
Kram Isabelle

...fint va?   Här kom det en liten tår!

Vi började dagen hos mamma och pappa med frukost kl 10. Jag hämtade en trött Alexander från scoutlägret...hade haft jättekul men sovit dålig och frusit på natten.

Vi var kvar tills vid ett tror jag, körde en liten sväng..Alexander somna i bilen och sov sen i 3 timmar, väckte honom och han fick hoppa i duschen ...sen vidare upp till Joakims föräldrar på middag, grillat e´ gott!

Av familjen här hemma fick jag en fin boxbomsbuske som jag inte hunnit plantera än....får se när det ska bli av...är bara ledig torsdag denna vecka!

Men annars är det lugn på denna fronten...det är ju jobbet som har övertagen denna vecka....i morgonkväll är det scoutavslutning med brännboll och grillning och på torsdag är det grillning i skolan....jag håller alla tummar för att höstrusket försvinner så vi får en fin vecka!

ha det bäst
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0