Kusinmys!!!

Tog lite foton igår på festen av barnen och kusinerna...


Isabelle och William (första gången hon håller honom)


Bästisar, Emmy coh Alexander


Hon e´ för härlig denna lilla docka


Ett litet leende på foto...


Alexander läser Barbapapa för Emmy...sen somna de gott!

Sen var det den här utmaningen...3 saker som jag är tacksam för idag:
1. Min familj
2. Alla mina vänner som förgyllde min kväll igår
3. Min kamera...så att jag kan föreviga alla härliga människor i min omgivning

Dagen idag har gått i slow motion kan jag säga....sista gästerna körde vid 02.00...kom i säng vid halv tre...vaknade tyvärr redan 7.30 och kunde inte somna om.
Så det var bara att ta hand om disken, dammsuga över lite, baka en kaka till ...till imorgon...har tårtan kvar men den tar jag imorgon förmiddag...
Annars har det mest varit lugnt idag...läsa lite i boken jag håller på med, vilat lite, lite tv....middagen tog vi resterna från igår....
Ja....känns som dagen har varit evighets lång men snart kan man väl krypa ner....fast att det är lördagkväll...

Så nu önskar jag er en fortsatt skön 1 maj...

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0