Konstig,tokig dag

Ja vissa dagar blir bara så...konstiga,tokiga....
idag var vi tre lite smått förvirrade personal, boende i en klass för sig...haha...
vi har skrattat och krånglat, och myst och skvallrat...tanterna älskar när man berättar lite om sitt eget liv och det tycker jag man kan bjuda på ( demensavdelning) haha det var ett skämt....
nä de är så härliga så det har verkligen varit en skrattfest idag....vet inte om det kan bero på att det var fjärde dagen efter en helg med massa festligheter osv  ...det tar ut sin rätt efter ett tag...men imorgon är jag ledig sen jobb igen i helgen!

3 saker som jag är tacksam för idag:

1. mina härliga boende
2. min härliga familj
3. mina biffar jag gjorde till middag..så goda haha

Nä nu ska denna Hernedahl-Bengtsson krypa ner till sängs...är så trött och spänd på fortsättningen av min bok så det får bli en tidig  kväll ikväll.

ha det bäst alla!

Såg på statistiken att det är en hel del som läser....synd bara att jag inte vet vilka alla är  hihi

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha! ja, där kan det ju inte vara farligt att dela med sig av sitt liv. Det lär ju inte SPRIDAS till dom nyfikna damerna som alltid finns. Börjar att jobba imorgon och sedan hela helgen. Detta "kirrar" vi lätt!!! / Kram Suss

2010-05-07 @ 00:57:58
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra där Maria. Jag gillade särskilt nummer 3 på listan idag. Nästan så jag blir hungrig på biffar fast det bara är frukostdags ;) Ha en skön ledig dag Kram!

2010-05-07 @ 08:44:39
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Maria

Ja har "lyxhelgen" denna helg...7.30-13 både lördag och söndag så man hinner ju nästan bara dit så ska man hem igen! Haha...nä man kan ju berätta om och om igen...hihi.Sköt om er!

Kram

2010-05-07 @ 22:11:35
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0